Jau šnekėjome, jog Google Analytics padeda jums gauti daugiau duomenų ir įžvalgų apie jūsų svetainės reitingus ir lankytojų įpročius. Bet ką daryti, jeigu norite analizuoti labiau techninius savo svetainės aspektus? Čia jums padės Google Webmaster Tools.

 

GWT jums suteikia galimybes matyti informaciją apie puslapių klaidas, meta duomenis, kokius raktinius žodžius Google poruoja su jūsų svetaine ir kt. Mokėjimas naudotis šiais įrankiais ir  ataskaitomis gali stipriai patobulinti jūsų svetainę ir SEO strategiją.

 

Pateikiame 8 būdus kaip galite stebėti ir pagerinti savo svetainės optimizavimą.

 

  1. Neatsilikite nuo kokybės gairių

Savo vartotojams Google siūlo tam tikras kokybės gaires, kurių nesilaikant gali grėsti sankcijos ir nukritę svetainės reitingai. Šios gairės yra pakankamai konkrečios, ir kiekvienas save gerbiantis SEO marketingistas arba tiesiog paprastas vartotojas neturėtų turėti jokių problemų jų laikantis. Štai keletas jų:

  • Puslapius kurkite žmonėms, o ne paieškos sistemoms.
  • Neklaidinkite vartotojų savo turinyje naudodami neatitinkančius pavadinimus arba raktinius žodžius.
  • Nesukčiaukite norėdami gauti aukštesnį reitingą.
  • Nenaudokite plagijuoto ar „praskiesto“ turinio.
  • Pašalinkite vartotojų kuriamą šlamštą ir apsisaugokite nuo įsilaužimų.

Daugiau apie šias gaires: https://en.ryte.com/wiki/Google_Webmaster_Guidelines

 

  1. Duomenų tvarkymas

Ar jūsų svetainėje trūksta tokių svarbių komponentų kaip pavadinimų žymos ir meta aprašymai? Įsijunkite „HTML improvements“ kortelę arba naudokite „Structured Data Testing Tool“, norėdami pamatyti ką Google gali rasti apie jūsų svetainę ir jos turinį. Taip galėsite įsitikinti, kad viskas sutampa su tuo, ką jūs esate optimizavę.

 

  1. Raktiniai žodžiai

Google Analytics jums suteikia keletą įžvalgų į tai, kokius raktinius žodžius žmonės naudoja, kad rastų jūsų svetainę. Tačiau GWT gali padėti jums užpildyti keletą spragų šioje informacijoje, tam, kad užtikrintumėte, jog tinkamai optimizuojate savo puslapius.

 

  1. Tinklalapių skaitymas

Yra dviejų tipų Google tinklalapių nuskaitymo ataskaitos: klaidų aptikimas (crawl errors)  ir skaitymo statistika (crawl stats). Klaidų aptikimas nustatys bet kokias egzistuojančias svetainės ar URL adreso klaidas, kai tuo tarpu statistika bendrai peržiūrės Googlebot veiklą, arba jo nuskaitytų ir indeksuotų puslapių skaičių per pastarąsias 90 dienų.

 

  1. Svetainės medžiai

Svetainės medžiai padeda Google suprasti būtent kaip nuskaityti jūsų svetainę ir kiek ji turi puslapių. Tokioje ataskaitoje pamatysite kiek puslapių jūs pasakėte Google, kad turite, ir kiek jis jūsų puslapių suindeksavo rodymui paieškos rezultatuose. Gali būti taip, jog šie du skaičiai nesutaps, ypatingai jeigu jūsų svetainė siūlo sezoninius paketus ar specialius pasiūlymus ir nenorite, kad šie puslapiai būtų indeksuojami.

 

 

  1. Pritaikymas mobiliam naudojimui

Ši problema jūsų nekamuos jeigu turite pajėgią svetainę, tačiau kartas nuo karto patikrinkite ar viskas veikia taip, kaip turėtų.

 

  1. Nuorodos į jūsų svetainę

Vidinės ir išorinės nuorodos yra dar vienas Google būdas pažinti jūsų svetainę ir galimai pagerinti jūsų svetainės reitingus, bet tik tuomet, jeigu traktuoja šias nuorodas kaip kokybiškas. Google Webmaster Tools parodo kokios svetainės nukreipia lankytojus į jūsų svetainę, tam, kad įsitikintumėte, jog tai yra ne brukalo svetainės.

 

  1. Įvertinkite savo svetainės greitį

Norite išsiaiškinti ar jūsų svetainė pakankamai greitai pasikrauna? Išbandykite Think With Google įrankį „Test My Site“ su tiek mobiliąja, tiek darbalaukio savo svetainės versija. Šis įrankis nustatys galimus svetainės patobulinimus, kaip vaizdų optimizavimas, perteklinio JavaScript panaikinimas ir kt.

Google Webmaster Tools (Search Console): Jų svarba ir panaudojimai
4 (80%) 4 vote[s]
Summary
Google Webmaster Tools (Search Console): Jų svarba ir panaudojimai
Article Name
Google Webmaster Tools (Search Console): Jų svarba ir panaudojimai
Description
Jau šnekėjome, jog Google Analytics padeda jums gauti daugiau duomenų ir įžvalgų apie jūsų svetainės reitingus ir lankytojų įpročius. Bet ką daryti, jeigu norite analizuoti labiau techninius savo svetainės aspektus? Čia jums padės Google Webmaster Tools arba kitaip vadinama Search Console.
Author
Publisher Name
Brand Scatter
Publisher Logo