Egzistuoja tiek daug Google Analytics panaudojimo būdų, kad jų visų tiesiog neįmanoma išvardinti trumpame vadove. Nepaisant to, mes bandysime peržiūrėti geriausius būdus kaip galėtumėte panaudoti „Analytics“, kad padidintumėte savo svetainės lankomumą ir pajamas.
1. Geriausio turinio nustatymas
„Analytics“ puikiai tinka išsiaiškinti kuriuose puslapiuose daugiausiai lankosi jūsų lankytojai. Negana to, taip pat sužinosite kur jie eina TOLIAU. Tai jums suteiks naudos nustatant kuris turinys yra našiausias atnešant jums vartotojų lankomumą, kad galėtumėt parašyti daugiau tokio tipo turinio.
Tarkime, kad nustatote, jog didelė dalis jūsų srauto lankosi straipsnyje apie reklamą „Pinterest“. Galite parašyti daugiau straipsnių apie reklamavimąsi „Pinterest“, nuodugniau aprašant arba žvelgiant į tai iš kelių skirtingų pusių. Arba galite parašyti daugiau straipsnių apie skirtingų tipų socialinius tinklus, kaip „Facebook“ arba „Twitter“.
Labai svarbu nustatyti savo pagrindinį turinį, nes tai padės jums nuspręsti:
- Kokio tipo turinio turėtumėte parašyti daugiau.
- Koks turinys nėra našus – kad nereikėtų prie jo švaistyti laiko.
- Kokiomis temomis labiausiai domisi jūsų lankytojai.
- Ties kuriais straipsniais reiktų sutelkti nuorodas, kad padidintumėte jų paieškos reitingus.
Jeigu paspausite šią nuorodą – galite pradėti mokytis Google Analytics visiškai nemokamai!
2. Lankomumo per paieškos sistemas padidinimas
Visi nori didesnio lankytojų srauto per paieškų sistemas, bet nesinaudojant „Analytics“ gali būti sunku išsiaiškinti kur turėtumėt koncentruoti savo pastangas. Naudojant „Analytics“ galite sukurti planą, kuriuo paskatinsite savo paieškos sistemų pozicijas ir pritrauksite daugiau lankytojų.
Didžioji šios informacijos dalis ateis iš įgijimo ataskaitų. Jeigu nueisite į Acquisition > Search Engine Optimization > Queries, sužinosite raktinius žodžius, kuriuos žmonės naudoja, kad rastų jūsų svetainę. Taip pat sužinosite savo poziciją tuo metu ir kiek žmonių paspaudė ant jūsų svetainės, kai pamatė ją Google.
(Pastebėjimas: ši informacija bus tikslesnė, jeigu jūsų svetainė bus pridėta prie „Google Webmaster Tools“ ir susieta su jūsų „Analytics“ paskyra.)
Štai keletas būdų, kaip naudojantis Google Analytics galite padidinti lankomumą per paieškų sistemas:
- Nustatysite našų ir nenašų turinį.
- Išsiaiškinsite kokius raktinius žodžius vartotojai naudoja, kad rastų jūsų svetainę.
- Sužinosite kurių raktinių žodžių pagalba užimate vietą pirmajame paieškos puslapyje, kad galėtumėte sukurti dar kelias nuorodas ir taip pat iškelti jas į pirmąjį puslapį.
- Išsiaiškinsite kurie puslapiai yra populiariausi, kad galėtumėte ten nukreipti daugiau žmonių.
- Sužinosite kurie raktiniai žodžiai gauna didžiausią CTR (Click-through rate) rodiklį paieškos rezultatuose, taip nustatant straipsnius, kuriuos galimai reikėtų pakeisti (pvz. jų pavadinimą arba aprašymą), kad gautumėte daugiau paspaudimų.
3. Kurie lankytojų srauto šaltiniai veikia geriausiai
Jeigu nueisite į prietaisų skydelį ir paspausite Acquisition > All Traffic > Source/Medium, sužinosite kurios svetainės jums siunčia didžiausią lankytojų srautą. Tai padės jums išsiaiškinti ties kur verta įdėti daugiausiai rinkodaros pastangų bei ką galėtumėte pagerinti, kad gautumėte didesnį lankytojų srautą iš kitų svetainių.
Tai taip pat leidžia suprasti ar ne per didelė jūsų srauto dalis ateina iš vienintelio šaltinio, kas gali būti pavojinga. Pavyzdžiui, jeigu didžioji jūsų srauto dalis ateina iš Google ir yra įvykdomas atnaujinimas, kuris nužemina jūsų reitingus, visa jūsų svetainė gali stipriai nukentėti.