Kodėl ir kaip pradėti ja naudotis?

Jeigu kada nors esate išgirdę šią frazę, bet jos nesupratote ir gėdijotės ko nors paklausti ką ji reiškia, šis straipsnis kaip tik jums. Vienas puikus informacijos, susijusios su turinio rinkodara, šaltinis, The Content Marketing Institute, apibrėžia šį terminą kaip „reklamos metodą, kuomet yra kuriamas ir platinamas vertingas, aktualus ir nuoseklus turinys, taip pritraukiant aiškiai apibrėžtą auditoriją. Pagrindinis jos tikslas – skatinti pelningus vartotojų veiksmus.“

 

Čia pabrėžkime žodį „pelningus“. Jis pakeičia visą apibrėžimą taip, kad jis jau nebeapibūdina beveik kiekvienos rinkodaros ar reklamos formų. Beveik iš karto galime nuspręsti ar tam tikras turinys priklauso turinio rinkodaros kampanijai. Dažniausiai žmonės nori jį skaityti ar žiūrėti, jo ieško ir nevengia, kaip kitų reklamos formų. Taigi ar tam tikras vaizdo klipas, kurį jūs neseniai žiūrėjote YouTube buvo reklama ar turinio rinkodaros kampanija? Gali būti ir taip ir taip, priklausomai nuo to, kaip kiekvienas individualiai jį žiūrėjęs žmogus jį priėmė. Tas pats galioja ir jūsų turinio rinkodaros žiūrovams viskas priklauso nuo to, ar jie iš jūsų kampanijos pasisemia kažkokios vertės. Žinoma, jūsų tikslas turėtų būti kurti vertingą turinio kampaniją kiekvienam. Straipsnio eigoje stengsimės plačiau paaiškinti šią rinkodaros strategiją, naudojant daugiau pavyzdžių.

 

 

Turinio rinkodaros tipai

Turinio rinkodaros tipų yra tiek pat, kiek yra pačio turinio tipų. Tačiau vieni dažniausiai naudojamų yra infografika, svetainės, podcast transliacijos, vaizdo klipai ir knygos. Dar čia galime paminėti elektronines knygas, mobiliąsias aplikacijas, prezentacijas ir blogus.

 

 

Kodėl turėtumėte rinktis turinio rinkodarą?

Ko gero, dar svarbesnis dalykas už turinio rinkodaros sąvokos supratimą yra suvokimas kodėl ji tokia naudinga jūsų verslui. Pirmiausia reikėtų suprasti keturis pirkimo ciklo žingsnius:

 

  1. Sąmoningumas. Vartotojas turi poreikį, bet nežino, kad tam yra sprendimas.
  2. Paieška. Kuomet vartotojas suvokia, kad egzistuoja sprendimas, jis vykdo paiešką, kad daugiau apie tai sužinotų. Pavyzdžiui, vartotojas, norintis nusipirkti automobilį, norės sužinoti daugiau apie skirtingus jų tipus.
  3. Svarstymas. Dabar vartotojas pradeda lyginti skirtingų kompanijų siūlomus produktus, tam, kad užtikrintų savo pasirinkimo tinkamumą.
  4. Pirkimas. Pagaliau vartotojas padaro sprendimą ir įvykdo mokėjimą.

 

Paskutiniams dviems žingsniams vykdyti puikiai tinka ir tradicinės reklamos strategijos. Turinio rinkodara prideda daug vertės vykdant du pirmuosius žingsnius, plėsdamas sąmoningumą apie sprendimus ir apšviečiant vartotojus apie dar jų nenaudotą produktą.

 

Teisingai vykdomos turinio rinkodaros kuriama investicinė grąža gali būti milžiniška. Ji taip pat teikia naudos paremdama kitus skaitmeninės rinkodaros kanalus. To pasekoje sukuriama daug papildomo turinio reklamai socialiniuose tinkluose ir prisidedama prie paieškos sistemų optimizacijos pastangų (kuo daugiau vartotojų dalinasi nuorodomis į jūsų svetainės turinį ir atsiranda daugiau jį skaitančių žmonių, tuo aukštesnį paieškos sistemos reitingą gaunate). Didžioji dalis sėkmingų SEO kampanijų koncentruojasi ties turinio kokybe.

Kaip pradėti?

Yra daug kompanijų, kurios siūlo turinio reklamos paslaugas, kurias dažniausiai kombinuoja su paieškos sistemų optimizavimu. Jeigu esate pernelyg užsiėmęs pradėti tą daryti pačiam iš namų, galite pasisamdyti ekspertą. Tačiau jeigu visdėlto nusprendėte pradėti pats, geriausias būdas tai padaryti yra nuo blogo kūrimo. Pradžioje bus nelengva, tačiau su laiku įgausite daugiau patirties. Čia rasite daugiau patarimų kaip blogo pagalba kurti įtraukiantį turinį: 

 

Turinio rinkodara kokybiškas turinys

Kokybiškas turinys

Jeigu kada nors teko skaityti prastą reklaminį tekstą ir jį pabaigėt tik todėl, kad reikėjo, vadinasi žinote kas yra prasta turinio rinkodara. Turinys yra geras tik tuomet, kai norite pabaigti jį skaityti. Jis yra puikus tik tuomet, kai jūs norite už jį mokėti. Jeigu norite pamatyti keletą tikrai kokybiškų turinio rinkodaros pavyzdžių, pasižiūrėkite už kokio turinio peržiūrą ar perklausą esate patys sumokėję.

 

Svarbiausia turinio rinkodaros paslaptis

Kurkite vertę. Nieko čia paslaptingo. Tačiau stebint kai kurių kitų verslų reklamines kampanijas, galima pagalvoti, kad jie to nežino. Mes praleidžiame reklamas, kurios mums nesuteikia vertės. Jeigu nesate tikri, kaip turėtumėte tą vertę sukurti turinio rinkodaros pagalba, paklauskite savo dabartinių klientų kokį turinį jie norėtų iš jūsų pamatyti ir kas jiems būtų naudinga jiems renkantis galutinį pirkinį.

Summary
Kas yra Turinio Rinkodara?
Article Name
Kas yra Turinio Rinkodara?
Description
Kodėl ir kaip pradėti ja naudotis? Jeigu kada nors esate išgirdę frazę "turinio rinkodara", bet jos nesupratote ir gėdijotės ko nors paklausti ką ji reiškia, šis straipsnis kaip tik Jums!
Author
Publisher Name
Brand Scatter
Publisher Logo